Rottnest island en Perth

30 oktober 2014 - Zoetermeer, Nederland

Vandaag naar Rottnest island geweest een klein eiland in de buurt van Perth. Een oase van rust vergeleken bij de stad. Prachtige natuur en veel dieren. Eenmaal daar aangekomen hebben we het eiland rond gefietst (22 kilometer maar liefst) prachtige uitzichten, natuur, baaien, vuurtoren. Daarna nog lekker op het terras gezeten en genoten van een broodje en ijsje. Prachtig weer ook hier. 25 graden. Heerlijke relaxte dag. Op rottnest eiland leven quokkas. Wat een schattige diertjes zijn dat. En ze zijn helemaal niet wild, komen gewoon naar je toe zo apart. Zie de foto's.

Op de laatste dag in Perth hebben we lekker in een winkelcentrum rond gehangen. Street basketbal wedstrijden gekeken, naar straat artiesten geluisterd en souveniertjes geshopt. Lekker rustig dagje.

De vlucht was wat turbulent de eerste helft tot dubai maar na die truck op onverharde wegen gewend te zijn stelde dit niets meer voor. We zijn weer veilig thuis.